Szerző

Képírás

Aktuális lapszám

Sticky post

Novemberi lapszámunk vegyes tematikájú; a borítón Daradics Árpád munkája.

Start: 2018/8

Novemberi, vegyes tematikájú lapszámunk borítóján Daradics Árpád munkája látható.

Start: 2018/7

Októberi, vegyes tematikájú lapszámunk borítóján Gábos József Könyvtár155k című munkája látható.

Éneklő Akadémia: Tiszta szoba – kiállítás és performansz

Az Éneklő Akadémia kiállítása és megnyitó performansza a MET Galériában, a Képírás Füzetek új kiadványának bemutatójával.

Éneklő Akadémia: Eseményhorizont 1983-2018

A Képírás Füzetek sorozat 30. kiadványa.

Start: 2018/6

Szeptemberi lapszámunkban Kántor Zsolt, Oláh András, Papp M. Bori és Vass Tibor versei, valamint Szénási Miklós és Onagy Zoltán novellái mellett az 55. Hajdúsági Nemzetközi Művésztelep zárókiállításáról is közlünk anyagot. A borítón az egyik alkotó, Szepessy Béla grafikusművész munkája látható.

Start: 2018/3

Márciusi lapszámunk borítóján Kelemen Kata textilművész Nagy kő című munkája látható.

Start: 2018/2

Idei második számunk is vegyes tematikájú. A borítón Szilágyi von Neuwirth Zoé munkája.

Start: 2018/1

Idei első, januári lapszámunk nem egyetlen tematikára épül; a publikációk ezúttal is négynaponta követik majd egymást.

2017 > 2018

2018 első napján minden kedves eddigi és leendő olvasónknak és szerzőnknek tartalmas új évet kívánunk! A Képírás szerkesztősége

Békés Karácsonyt!

Minden kedves Olvasónknak és Szerzőnknek Békés Karácsonyt kívánunk!
A Képírás szerkesztősége

Geminidák – a MET Téli Tárlata

Start: 2017/3

Elindult idei harmadik lapszámunk.

Start: Különszám No1 (2017)

Kecskés Péter intermediális művész 1972-ben született Budapesten. Különszámunkban az általa írt visszatekintő esszé mellett Kovács Gergely művészettörténész elemzéséből, valamint kettejük beszélgetéséből kerekedik ki az eddigi életmű, s benne az alkotó portréja. Összeállításunkat gazdag képanyag, videointerjúk és filmes munkák teszik teljessé.

Hajlék… MET-kiállítás Pannonhalmán

© 2018 Képírás — Powered by WordPress

Theme by Anders NorenUp ↑