„Régóta dolgozom a Max nevű programnyelven, ez egy grafikus programozói környezet, és ezen keresztül kezdtem el kapcsolódni a zeneszerzéshez meg a kép és hang közti átjárás témájához. Ezen a felületen nagyon sok folyamatot tudsz meghatározni számokkal, képletekkel és algoritmusokkal. A rendszernek élő jellege is van: amikor fut egy generatív jel létrehozása, abba bele tudsz avatkozni valós időben is. (…) Ezek segítségével egészen nagy tér nyílt a programozók és művészek között, akik elkezdhetik kreatívan újragondolni egyrészt a webet, másrészt úgy általában az alkotást, a zenei és vizuális folyamatok létrehozását, vezérlését. Ezért jó, hogy ezek a rendszerek nagyon könnyen előállíthatók. Egyszerű eszközökre épülnek, és hihetetlen mértékben kiterjesztik az eddigi zenei elképzeléseinket.” (Részlet a Kovács Balázzsal készített interjúból)